Каталог
Кошик порожній
Кошик порожній
Оформити
0
Shopping Cart
Головна » Гарантії

Гарантії

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «GameStar»

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.

Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, що не включеної до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.)

Винятки: Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). З актуальним вичерпним переліком можна ознайомитися за посиланням.

 

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою "Нова пошта". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете звернутися в найближчий сервісний центр. Також ви можете відправити товар до нас, до Києва, тим же способом, яким його отримали, наприклад, за допомогою "Нова пошта". Ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • Модель;
    серійний номер;
    гарантійний термін;
    дата продажу товару.
    Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси і телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.

    Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

    Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
    гарантійний талон;
    документ, що підтверджує оплату;
    висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
    є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
    порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
    було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
    неправильно заповнений гарантійний талон;
    серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
    природний знос або вичерпання ресурсу;
    випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
    пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
    ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
    програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
    збереження інформації на жорсткому диску.

Повернення розкритої / использованой (без пошкоджень) техніки на протязі 14 днів можливий з комісією 10-30%.

Інформація на сайті має ознайомлювальний характер, для виконання вашого замовлення, телефонуйте і запитуйте всю необхідну Вам інформацію за вказаними телефонами на сайті.